Sunday, December 21, 2008

Da har vi kommet inn i den rette Florida-feelingen

og jeg har fått sjoppet litt ting og tang å ta med hjem. Det aller viktigste jeg får med meg hjem i kofferten, er nye bukser og jeans. Her har de nemlig skjønt en ting, det er ikke bare kara som trenger korte bukseben! Jeg trenger det og! Så da handler jeg bukser her vilt og hemningsløst. Og så er det billigere selvsagt... Levi's og Lee jeans til under 300 kroner er ikke dårlig! Og nå er det jo salg så det holder pga finnhansen-krisa, og da blir ting enda billigere! Supert!

Jeg har også funnet litt kule antrekk til søte små tante-tantebarn, og kanskje Erine rekker å få sin lille før vi reiser? Da kan jeg ta med litt nuddelig småtøy til nybabien og!

Favoritt-sjoppesjappa er Bealls of Florida, som har fin kvalitet, ikke bare tantetøy, ikke bare fjortistøy, de har sko og husgeråd, og julejuleting selvsagt. Det blir nok to runder til der før jeg er ferdig, men venter til over jul, da er de ferdig med å spille Julesang-muzak og de har pakket vekk det værste julemaset. (dvs - solgt alt til ca 10% av opprinnelig prislapp).

No comments: