Saturday, December 13, 2008

Første etappe er over

Da har vi kommet oss innenfor security og funnet vår stam-bar på Oslo International Airport, nemlig Seafood Bar. Her har de et smørbrød "Hannas Laksesymfoni" som er snadderdigg, og en deilig Chardonnay av merket Gran Feudo. Godt for en stakkars forsinket reisende. Vi fikk faktisk matbonger pga forsinkelsen, så nå drikker jeg nemlig hv på Continentals regning! Skaul!

Vi visste før vi dro hjemmefra at vi ble forsinka, så jeg tok en kjapp ompakking fra kun håndbaggasje til stor kufjert. Den korte tiden i Newark har nå blitt til ca 3 1/2 time, så da går alt som på skinner.

Ny bok er også kjøpt inn, nemlig Patricia Cornwells siste "Scarpetta" - pluss at jeg har med boken "Kongens Kvinner" av Erling Pettersen. Denne er fortsettelsen av "Kongens Merke". Spennende å se om den svarer til forventningene.

Og - vi flyr i godt selskap i dag! Vår egen Dorte Skappel er med, og - ingen ringere enn Diana Ross skal over dammen med oss!

Siden vi nå vet at vi kommer med et fly rundt 1930 lokal Newark tid, så lander vi nok i Engleskogen rundt midnatt en gang. Gleder jeg meg tro? Jaaaa!

2 comments:

karinno said...

Sitt pent på flyet !!

Liv Ofsdal said...

Dette så da ut som en herlig start på dagen!! Sier som kona til tremenningen min jeg - sitte pent på flyet!!