Tuesday, March 4, 2008

Ferie-feber...


Noen som lurer? Ja- jeg er litt feriesjuk nå.....

Mailer fra venner i Englewood forteller om knalldeilig vær, sol og deilig, snadder fersk fisk i sjøen som bare venter på å bli spist.... østers til min kjære (og et par til Torill... (hvem trenger fiender når de har sånne venner)... Joannie som øser opp Strawberry Daiqueries. Jepp - ferie er det å gjøre det.. et annet sted!

Jeg husker mitt nest første innlegg i denne feriebloggen min....

det ble nok ikke gitt så mye svar på alle disse spørsmålene, siden ferien i jula ble overskygget av Gunnars ve og vel, svømmebasseng i rom der det er ment å steke kjøttkaker... og andre aktiviteter som gjorde at ferien ble anderledes.

Men - nå i påsken skal vi forhåpenligvis bare kose vårs, og håper da at noen av de nedenforstående spørsmålene vil bli vitenskapelig behandlet og besvart! Jeg lover i hvertfall å se om jeg får med meg en kilos-kongle hjem!

Bildet - Jule-strawberry-daiqueri....

Slik var de:


Dette er noen av de mange virkelig eksistensielle spørsmålene man bør få besvart når man sitter under en palme og koser seg med en flaske vann....

No comments: