Thursday, March 27, 2008

Scrapbooking cornhole og litt pakking..

Scrapbooking
Da tror jeg at jeg har funnet min hylle - burde ligget i en skuff sier fadern, men.... jeg tror jeg har fått litt dilla på "scrap-booking".

I dag var jeg på Michaels Arts and Crafts og sjoppa - bare nødvendigheter denne gangen, men fytikatta så mye kult for en som synes det å lage fotoalbum er morsomt!! Vi har en liten sjappe i Smalvollveien Papertrends, de selger slikt. Jeg må bare stikke bort der en dag når jeg kommer hjem, må få meg en forklarende bok som kan lære meg sjargong og hva som gjelder, og få litt ideer!
Min fangst ble to nye lekre fotoalbum med innlegg, en blokk med 48 albumsider med Far East-motiv, og masse kule klistremerker og dingser til både gamle og nye album. (også en liten konvolutt med Florida-merker til yndlings-slektning Liv, som jobber med sitt album fra ferien her i Paradize.

Jeg sendte gubberten på Circuit City for å sjekke priser på diverse unødvendige gadgets, og han fant ny flat-tv... blir nok til å kjøpe det når det kommer til stykket!! 32" er nok her i den lille lekre hyllesaken vi kjøpte for 2 uker siden!

Corn-hole
Kveldens corn-hole seanse ble en lang og røykfull en - det er lov å røyke på American Legion Post 113. Men gutta gjorde det bra, selvom de ikke vant noen store summer (forrige torsdag vant Per 11 USD! Et glass kald italiensk rød vin koster den heftige sum av 1 dollar 75 cent, altså under 11 kroner... det er til å overleve det?!

Morten begynner å bli en CH-hustler, men greier ikke å denge Persen helt. Det kreves trening. Dette spillet må vi bare få importert til Vålerenga, det er et spill alle kan være med på, bare man ser målet!

Reglene er enkle, og mais-posene lette å pælme, man trenger bare å treffe plate og helst hullet!! Kjempelett og kjempemoro!

Mortis skal ut og spille golf i morra igjen, men nå med jintene! Sharon, Sarah og Louise trenger en 4 person, og Morten var sporty (og glad i damer) så han stiller mer enn gjerne! Blir spennende å se hvor utslitt og solbrent han er i morra!

Nå har jeg endelig fått reinstallert Windows Messenger, så jeg får snatra litt med modern i morra! Jeg prøvde å få tatt bilde av dobbelt-gjengern til min kjære papp i dag - men så hadde han gått når jeg kom på det! Jaja -han heter Frank - kanskje det sier litt?

Hjemreise snart....
Hjemreise nærmer seg - og jeg trenger anti-depressiva! Pakking er py. Jeg ser positivt på det - det eneste dyret vi har sett denne ferien (innendørs) er Gunnar, han har holdt seg helt rolig i kroken sin. Elegant og langbent, med hodet høyt hevet! Truly Nolen har gjort jobben sin, og sørga for at Kalle Kakkis har holdt seg helt unna! (En død på badet når vi kom teller ikke!) - Truly Nolen har i hvertfall de søteste bilene i byen!



Jaja - jeg får pakke litt mer - må prøve å få et tonn ting til å veie ingen ting!

No comments: