Wednesday, December 12, 2007

Da er vi på tur!


Første etappe er nå overlevd, med ut av senga-ringelyder klokka 0400 (som var akkurat da jeg hadde tenkt å sovne følte jeg).

Flyet fra Oslo var sjarmerende 5 minutter for tidlig i London, det er ikke galt!

Nå sitter vi i MaxJet sin lounge, med gratis trådløst nett. Det er supert, siden vi må være her noen timer. Flyet er utsatt med 3 timer. Masse digg i buffeten, og til og med fri bar! Her kan vi bli en stund uten problemer! Håper bare strømmen holder, overgangen jeg har med passer ikke (hulk)

Ellers var det litt ekkelt å komme til check-in her, da sikkerhets-mannen snakket utrolig dårlig engelsk, og så på oss som potensielle fy-personer tror jeg. Men - når vi endelig kom forbi ham, var alt bare fryd og gammen!!

Sola skinner utenfor her, og det er veldig stille. Nå skal jeg kalle opp mamma på MSN og se om hun har tid til noen minutter knotteskravl.

Prekæs!

No comments: