Sunday, December 23, 2007

Julestemning også i Paradis...

Selvom vi ikke har jula oss så veldig - er det nå julestemning allikevel her i Englewood. Det er tross alt lille julaften hjemme i Norge, og alle på DISchat er klare med ribber, kalkuner, pinnekjøtt, "ænder" og annet gromt! Hovmestern og tigerhodet har vel også gjort sitt for i år...

Huset her er ikke pyntet med noe utenpå faktisk, sjelden men sant. Sikkert på grunn av at de som pleier å pynte ikke er helt i den mest julete stemningen i år (naboene over oss) - og så er det 2 leiligheter i huset som står tomme for salg. Men - det er noe som alltid er pyntet til trengsel og det er båtene ved Palm Island Marina!! Mange har båtene sine i marinaen her, og de er alltid julepyntet, noe som gjør det lyst og fint. På dekk sitter kaptein med kapteinsfrue og koser seg med en liten knert, og spiller julejulemusikk... de drømmer IKKE om en hvit christmas....

Hjemme hos mamma er det nok full rulle, siden yndlingslillebroren min Frank Tore, hans herlige konemor Tonemor, og deres tre henrivende yndefulle guttebasser er på besøk fra Sandnes. (Ja -jeg vet at de leser dette hehe) - Det er alltid liv og røre rundt disse gutane, som er utrolig flinke, snille og ordentlig overmåte oppegående. Jeg jobber med å finne fine julegaver til dem - som kommer med Postman-Julenissen etter nyttår, kanskje de har litt ønskeliste? Mamma vet hvordan man legger kommentar her.. (hihi)

God jul hjemme, jeg ringer i morra når jeg vet dere er midt i middagen!!!!




No comments: