Saturday, July 5, 2008

Da er vi klare

både gubben, kofferten og jeg!

Neste gang jeg skal ligge i en seng, er den "made in China" på skikkelig!

Dette blir den mest spennende reisa vi har gjort tror jeg, aner liksom ikke helt hva vi kan forvente. Selvom jeg har lest masse, sett på tv osv, er det anderledes når man først er midt oppi det.

Vi har jo vært i Shanghai før, i 6 timer.... denne gangen har vi bedre tid, og skal både på egenhånd og med guiding, så da får vi nok alt inn med teskje!

Å komme inn i tempelgårdene hvor de brenner røkelse, masse masse folk og rare lukter, og selvom det er masse folk, er det veldig rolig! Rar stemning.



Båtturen med Viking Century Sky blir også en stor opplevelse, og å komme til Xian og se Terrakotta-figurene, Guilin og kalkstensfjellene, Beijing og muren... dette blir som et eventyr!

Jaja - jeg er som den observante leser litt reisesjuk

No comments: