Friday, July 4, 2008

Kilo...

Det å pakke kan være en spennende opplevelse, særlig når man skal laaaangt...

Jeg har testa badevekta under kofferter, vi har nemlig 2x20 kilo og 2x8 håndbaggasje.

Vekta sa... 1x15 kilo og 1x18 kilo!

Jeg har pakka flinkt og lurt, da er det bare resten igjen!

Det å gå gjennom Flyplass- kontrollen faktisk hverken en dans på roser eller noen god spøk, og da er det greit å ha alt på det tørre, og være sikker i sin sak! Her er det pakket lurt, ingen gjenstander som kan skremme noen - dersom de da ikke er redd for Harald Hårfjerner og Billy Balsam! Dette går fint!

Når jeg har pakka er det alltid ca 10 kilo for mye ut, og ca 15 kilo for mye hjem. Men - det er jo hjul på stasjet, så da går det jo greit? Eller??

Persen har lovet nett på hoteller vi skal bo på - så jeg får nok blogga litt. Man har jo blitt hekta må vite! Dessuten er faktisk blogg en fin måte å gå gjennom feriedagene på senere.... aaaah det var DER vi så den, eller de ... aaaaaah det var DA vi gjorde det ja!

Så - jeg må innrømme - blogg er en fin måte å huske på det man har glemt!

Atter en glitrende sommer!

1 comment:

Liv Ofsdal said...

Det med nett på hoteller hørtes betryggende ut og sikkert helt nødvendig!
Ønsker dere skikkelig god tur begge 2, må dere få masse flotte opplevelser!

Og ja - det elvecruiset på Yangtzee kunne jeg tenkt godt meg må jeg innrømme...